Guest TommyO Posted March 24, 2006 Posted March 24, 2006 Hei! Jeg må til å bytte dørlåsen bak på bakluken min. Er dette en vanskelig jobb ? Noen som har gjort dette før ? Og hvor mye koster nytt låsesett med nøkler ? Mvh, Tommy
Guest ture99 Posted March 24, 2006 Posted March 24, 2006 Hei! Jeg må til å bytte dørlåsen bak på bakluken min. Er dette en vanskelig jobb ? Noen som har gjort dette før ? Og hvor mye koster nytt låsesett med nøkler ? Mvh, Tommy enkelt og bytte den er festet med et klips på innsiden i luka gjort på fem min. vet ikke ka et nytt sett koster, men kan jo hente en låa fra høgeren og gå te en lås smed og få lagt nye nøkler og slik.
D.Toft Posted March 24, 2006 Posted March 24, 2006 betalte 1500 kr for ett komplett låsesett hos forden.. lett å bytte låsen bak..
Guest btl Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 Det er veldig greit å bare kjøpe nytt låsesett på Ford. Da får 3-4 nøkler og ny tenningslås, lås til dører og bagasjelokket. Kanskje tanklokket også hvis du har det. Bare å smi opp en nøkkel koster en 2-300kr. Dessuten pleier disse fordlåsene å gå istykker, så endag får du ikke låst opp bilen, eller startet den. Nøklene pleier å gå istykker også, spesielt de runde. De flate blir slik at alt av nøkler passer i dem.
D.Toft Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 eg har selv bkjøpt låser hos ford, fikk 2 nøkkler, tenningslås, lås til fører og passasjer dør, tanklokk og bagasjerom.. ble forbanna da eg ikke klarte å låse opp dørene fremme..
Recommended Posts