Jump to content

Selges: sierra 2.9i gl


Samatron

Recommended Posts

orginal ford sierra 2.9i selges. diamanthvit. bilen har gått 212000, bruker ikke olje eller vann. bra motor. litt rust på dører, men nye rustfrie i bilens farge følger med. ekstra motor, gear og diff føger med+ mye andre deler!. nye lykter rundt om. 14" rs alu på sommer og vinter. cd spiller. greit interiør.

gule koni forran med senkefjærer. røde koni bak med orginalfjærer. 28mm cosworth stabstag i forstilling.

 

grei bil. men trenger litt stell.

 

mangler framfanger.

 

ring eller sms: 92234953

 

sender bilder på MMS

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

gidder ikke kjøre den til stavanger, da selger jeg den for 7000 her oppe, det er nå værende bud:)

hvis du skal ha bilder, må du nokk sende en sms.. så jeg får sent mms..

hvis man kjøper denne bilen for 7000, kan må lett få igjenn 3000 for ekstra delene.. men jeg trenger penger til å kjøpe div coswrth deler så den selges fort! jeg er å nå på telefon mellom 0730 og 0100 hver dag, så det er bare å ringe!

det eneste jeg veit som skal til for å få den gjennom eu-kontrollen er å skaffe noen nye dekk rundt om.. de er dårlige alle 12.. hehe..

Link to comment
Share on other sites

eller noen som er interisert i å bytte bilen mot. cosworth radiator med vifter, mellom axl, 4x4 bremser med caliper, 4x4 IC, 2wd servopumpe me tank, og 2wd gerkassefester? mulig med et lite mellomlegg?

er også interisert i nyoverhala/BRA BW t5kasse. og strøken cosworth framfanger og strøkene kanalskjørt med fester, jekklokka er det ikke farlig med.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...