Jump to content

(Girkasse, mellomaksel og starter 2wd Cos)


cossy4x4

Recommended Posts

Hei i dag satt jeg på min nye turbo og prøvde den litt etter mye skruing og mekk av eksos. Det er forresten en t4. Strammet westgate litt mye og kjørte. Så bar måleren gikk til 1 bar og så pluteslig 2 bar. Da smalt det som **** og kassa og mellomaksel til forhjulstreken gikk til helvette. :blush:

Men nå er jeg drit lei 4x4 og skal bygge om til 2wd. :)

 

da trenger jeg kasse i bra stand, mellomaksel og 2 wd starter.

Er det noe som har dette liggenes til en grei pris vær snill og si i fra. Kan ikke la gullet stå stille nå som sommeren kommer :D

Link to comment
Share on other sites

Hei i dag satt jeg på min nye turbo og prøvde den litt etter mye skruing og mekk av eksos. Det er forresten en t4. Strammet westgate litt mye og kjørte. Så bar måleren gikk til 1 bar og så pluteslig 2 bar. Da smalt det som **** og kassa og mellomaksel til forhjulstreken gikk til helvette. :blush:

Men nå er jeg drit lei 4x4 og skal bygge om til 2wd. :)

 

da trenger jeg kasse i bra stand, mellomaksel og 2 wd starter.

Er det noe som har dette liggenes til en grei pris vær snill og si i fra. Kan ikke la gullet stå stille nå som sommeren kommer :D

 

Hvis du ikke får tak i 2wd kasse så har jeg en meget bra 4wd kasse til salgs.gått 139000 km og helt uten ulyder.har mellomaksling fram til frontdiffen også.

 

Stig 90824974

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...