Guest mheimly Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 (edited) Hva gjør dere med slangen(fra blokka) som ska gå inn på luftfilterboksen etter at dere har monter kn filter på cossi(2wd). Edited April 6, 2006 by mheimly
86cosworth Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 jeg korta den og sette på ett lite filter 1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal* 1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*
Guest ST200evil Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 la den gå til en catch tank.. med lufting..
turbodohc Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Jeg vrei den så den peker ned mot bakken, passa fint der. akkurat rett lengde å.
Guest mheimly Posted April 7, 2006 Posted April 7, 2006 ja min henger åsså fint der.. da blir de jo akkurat som en avluftingslange..ka e vitsen med orginalt med vacum oppi luffilteret.
bige Posted April 7, 2006 Posted April 7, 2006 (edited) ja min henger åsså fint der.. da blir de jo akkurat som en avluftingslange..ka e vitsen med orginalt med vacum oppi luffilteret.tar du av slangen på tomgang vill du kjenne ingen ting - om ikke ventilen til olje utskilleren henger - (du server vell den vær 10tkm som det står i boka ).da har du vakum - falsk luft og problemer . Ved lade trykk stenger ventilen så trykket i bunnpannen går i slangen over til luft filteret . derfor vill du få olje damp utover hele motoren og henger du den ned ved ex -da håper jeg du har pulver apperat til stede etter en noe inspirert kjøring . Forresten en 2 ved eu kntroll om den henger ned som du sier .Har du riktig kon filter er det en liten stuss den skal kobles til...... Edited April 7, 2006 by bige
Guest mheimly Posted April 7, 2006 Posted April 7, 2006 hmm..da trur æ ska få mæ et anna kn filter eller modifisere den orginale luftfilterboksn
bige Posted April 12, 2006 Posted April 12, 2006 (edited) kjøper du KN nr 57 -0061-1 er den til cosw med stussen til olje utskilling .http://www.knfilters.com/ Edited April 12, 2006 by bige
FrodeH Posted April 12, 2006 Posted April 12, 2006 Eg lar det gå til catch-tank på min. kimmit-sport.com har greie catch-tanker og ting og tang.
Recommended Posts