Jump to content

Lakkering


Guest Helene

Recommended Posts

Hvis man har lakk flekker på bilen, å man leverer den inn til lakkering.. Blir resultatet bra da?

hmm.. hvis du tenkte å bare lakke noen små steder. det blir ikke helt 100% pga. lakken på bilen din har minstet av sin farge i sola og med årene.. men det kan bli bra nok sånn man ikke ser det. men jeg hadde snakka med en som driver å lakker biler... f.eks. "ski bil og lakk".

Link to comment
Share on other sites

Guest Helene

jeg tenkte hvis jeg har ordna med rust selv og lakkert, også er det skiller fra den den gamle lakken.. Hvis jeg da leverer bilen inn til hel lakkering, blir det bra da?

Link to comment
Share on other sites

jeg tenkte hvis jeg har ordna med rust selv og lakkert, også er det skiller fra den den gamle lakken.. Hvis jeg da leverer bilen inn til hel lakkering, blir det bra da?

jeg hadde prøvet å gjort det selv først... og polert når lakken var herdet og klar for det.. kan blir hvis man er flink å lakkere... men en hel lakkering på bilen koster en del spenn da... men det blir bra.

Link to comment
Share on other sites

Guest mfafa

Det som er dumt hvis du prøver å lakkere selv først, er at hvis det blir dårlig og du får sig i lakken, så er det ikke sikkert dette er så lett å rette opp selv for en profflakkerer. Det værste lakkeobjektene er visst biler som tidligere har fått en dårlig lakkering. Men jeg ville nå kanskje prøvd selv, hvis du har litt erfaring fra å lakke. Grunnarbeidet er viktig. Har du en god kompressor og lakksprøyte er det vel bare å prøve. Kanskje lurt å prøve på det ikke er så farlig med først. Slik at du får feelingen :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...