Jump to content

radar varslere og blokkere


Jarnis

Recommended Posts

her er en tur i usa nå i påsken og ser at menge har slike bikser i vinduet, men til stor forundring ble en av dem stopet i dag mens jeg så på. han kjørte rett forran oss så vi følte oss trygge. så jeg lurte på om dette fungere, hva som er forskjeller på de forskjelige typene og om pris har mye å si på disse? noen som har erfaringer?

signatur.jpg
Link to comment
Share on other sites

Fungerer på radar, da radaren ofte strålern erengi på mer enn bare den bilen som kjører på radaren. På laser fungerer det dårlig, siden laser er mer fokusert på bilen som gjører forbi, når du får rettet laseren på deg er du allerede tatt. Du må i såfall ha en som blokkerer laser. De stopper deg om de ikke får tatt måling, men de vil sikkert prøve igjen, denne gangen har du hørt varselet i bilen, bremset ned, og jammeren skrur seg av slik at polititet kan få tatt måling.

x - RS Turbo S2

Link to comment
Share on other sites

ingen laser blokker som virker :( da må den spise opp all laser strålen :) eller sende den en annen vei enn tilbake til onkel p.

 

ang varsler laser og radar, så virker de, men hvis du ligger i 100 i 80 sona, så rekker du ikke og bremse nå boksen piper, for da er du allerede målt. MEN... Den kan f.eks hindre deg og kjøre forbi en annen bil, hvis den piper før du har tenkt og kjøre forbi :)

Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jaja
Sierra med scorpio cosworth motor 90 mod

Link to comment
Share on other sites

Guest Dochpower
ok men hvilke merker er bra og hvor får jeg kjøpt dem?

 

har en whistler 1743 radar og laservarsler.. og den har funket greit for meg.. har bare fått testet den en gang i radar og jeg rakk å bremse ned fra ca 90 til 75 i 70 sone... :D men har ikke bil nå så du kunne sikkert fått kjøpt denne billig.. nesten ny, ga ca 1700 for den inkludert frakt tror jeg.. den er nesten identisk med denne under på bildet..

Edited by Dochpower
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...