Guest ykarlsen Posted June 19, 2004 Share Posted June 19, 2004 Går det an å få kjøpe den ***** taklukelista eller ikkje??????????????????????? Har titta på min vanlige cl, og på cossien. Er inga list som kommer opp på de.....Kan hende de har noe slikt etter 90-eller????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSCoz Posted June 19, 2004 Author Share Posted June 19, 2004 slapp av nå cospower. jeg tar den av i morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cospower Posted June 21, 2004 Share Posted June 21, 2004 slapp av nå cospower. jeg tar den av i morgen. HE HE er ikkje sinna Trenger bare sårt den lista for bilen skal selges!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cosworthedition Posted June 22, 2004 Share Posted June 22, 2004 grill har jeg, 700,- fanger er solgt Heisann !! Har du grillen enda? Kan du sende meg en mail på nokia_world@hotmail.com Mvh Marius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rags Posted June 25, 2004 Share Posted June 25, 2004 Hei, har du vifte cluchen, Den skulle jeg gjerne ha hatt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CossieX Posted June 27, 2004 Share Posted June 27, 2004 Hmmm,,, selge Cossie i deler,,, får ikke håpe den er stjålet,,, hihi,,,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted July 1, 2004 Share Posted July 1, 2004 Har du skjørter liggende enda? Til sedan? Hva med cosworth frontfanger? Roy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fiestaxr2irst Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 har du bremser? skiver og kalipere? pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
esFORD Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 øhhh... correct me if im wrong, men er ikke denne tråden ett år gammel snart? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts