Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg lurer på om det er no merkbar forsjell og bytte ut 4wd manifoilen med en 2wd?

 

Er det noen på forumet her som har prøvd dette?

 

:blink:

Guest Kevin
Posted

4*4 manifolden gir et litt bedre bunndrag. Mens 2wd manifolden holder til flere hk,hvis du ikke invisterer i et grenrør da. Mange som sier det er merkbar forskjell andre sier de ikke merker en dritt. Orginal bil eller?

Posted

jeg vurderer faktisk å bytte fra 2wd til 4x4 manifold.... skal ikke ha mer enn 330kit alikavell ...

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted
4*4 manifolden gir et litt bedre bunndrag. Mens 2wd manifolden holder til flere hk,hvis du ikke invisterer i et grenrør da. Mange som sier det er merkbar forskjell andre sier de ikke merker en dritt. Orginal bil eller?

 

Motoren ligger i deler nå, men tenkte og prøve og få ut en 350 eller 400 hk seinere etter overhaling.

Det er jo bunndraget som er moro, så da er det ingen vits vel?

Er det no merkbart om man setter på grenrør da? og hva koster no sånt?

Posted

2wd manifoil ble vell lagd for og få MAX ut av motoren i topp turt.

Og når bilen ble masse produsert fant vell ford ut att all klagen på att pinne skruene røyk i toppen - fordi ingen

servet turbo opphenget - dere bytter vell fjær og messing skiver hver 10tkm og sjekker att den beveger seg og spennet på fjæra hver 2500 km som det står i boka ........................ :wub: :wub:

Posted
2wd manifoil ble vell lagd for og få MAX ut av motoren i topp turt.

Og når bilen ble masse produsert fant vell ford ut att all klagen på att pinne skruene røyk i toppen - fordi ingen

servet turbo opphenget - dere bytter vell fjær og messing skiver hver 10tkm og sjekker att den beveger seg og spennet på fjæra hver 2500 km som det står i boka ........................ :wub: :wub:

 

Så du mener det ikke er no vits og bytte eller?

 

Takker for alle som tar seg tid til og svare :)

Posted (edited)
Så du mener det ikke er no vits og bytte eller?

 

Takker for alle som tar seg tid til og svare :)

helt marginalt .................min beskjed Nei - om du ikke bygger en racer motor

Edited by bige
Guest Hovden Racing
Posted

Klarer en 4x4 manifold 450hk?

Hvor mye klarer den egentlig?

Posted

420-450 blir det hevdet :blink: flere i england som har bremset dette har jeg sett så...

COS it`s WORTH it!

Guest Hovden Racing
Posted

Vært kjekt med 4x4 manifold da

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...