Sierra IS-RS Posted April 26, 2006 Posted April 26, 2006 Skal kjøpe ny kam til sierraen (IS) en kvassere en, lurer litt på en Kent FR 33: KENT CAMS ROAD/RALLY CAMSHAFT: SOHC PINTO (CARB) Noen få av kammene står d injection bak på i beskrivelsen, men har d noen betydning om jeg kjøper en som d ikke står "injection" på (Kent FR 33 feksempel) og setter i min IS? Til opplysning så er bilen lettere trimmet fra før av med kn, eff annlegg og grenrør Trenger svar!! mvh Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06
LordSnick Posted April 26, 2006 Posted April 26, 2006 det funker jo, toppen er jo lik men spørsmålet er vel hvor optimalt du får det med tanke på at den egentlig er beregnet på forgasser. jeg kjører selv med 34 kammen og er stor fornøyd med den, gir større drag på hele registeret, merker det godt i 5. i oppoverbakker at den drar litt lettere enn før. men husk å bestill ett justerbart kamdrev samtidig da det letter justerigen av kammen slik at du får det 100% 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
Recommended Posts