Guest rs-auto Posted April 26, 2006 Posted April 26, 2006 er ikke til en ford dette her da men,prøver meg alikevell. har en 99mod golf.kjøpte den privat. han som hadde den før meg satte på senkesett.skulle eu-godkjenne den nå å da fikk jeg mangler på settet. men problemet er at jeg ikke har papirer avnoe slag. de som så å den så at jeg måtte få det godkjent og få det inn i vognkortet.men hva må jeg gjøre?hvordan skal jeg få tak i papirer? takker
sharpie Posted April 26, 2006 Posted April 26, 2006 er ikke til en ford dette her da men,prøver meg alikevell. har en 99mod golf.kjøpte den privat. han som hadde den før meg satte på senkesett.skulle eu-godkjenne den nå å da fikk jeg mangler på settet. men problemet er at jeg ikke har papirer avnoe slag. de som så å den så at jeg måtte få det godkjent og få det inn i vognkortet.men hva må jeg gjøre?hvordan skal jeg få tak i papirer? takker du må finne ut hvilken type senkesettet ditt er. så kan du kontakte importøren av dette her i landet, og du får tilsendt papir. for å få godkjent senkesettet krever som regel biltilsynet papir på 4-hjulskontroll med riktige hjulstillinger, og riktig innstilte lys. lykke til
Recommended Posts