Guest 2.8v6 Posted May 8, 2006 Posted May 8, 2006 Jeg er på utkikk etter nytt taktrekk, men er det noen forskjell på de taktrekka som er i 91 doch og 91 cossi med tanke på Farge/mønster
RS|Stian Posted May 9, 2006 Posted May 9, 2006 Taktrekket i Cosworth er av velour og finnes så vidt meg bekjent kun i én farge, type veldig lysegrått. Selve velourtrekket er bare trekt på en plate, mens i DOHC er trekket mye grovere og ikke så fint som velour. Et sant helvette med Cosworth-taktrekk er at trekket løsner veldig lett fra plata. Bytta ut taktrekket i Cos'n min for noen uker siden, da jeg fikk med et ganske strøkent når jeg kjøpte bilen. Her var trekket bare løsnet i et av hjørnene, men når jeg fikk det inn i bilen hadde det løsnet flere steder - så pokker ikke ut Lurer på om jeg kanskje skal fikse det som sto i bilen fra før, dra av trekket og lime det på nytt, mulig det blir bedre. Sikkert ingen enkel sak å fikse siden trekket er såpass tynt og stort. FordClubNorway.no
Fresh| Posted May 9, 2006 Posted May 9, 2006 Husk hva som skjedde med meg da jeg skulle lime på tak trekket mitt igjen Sierra4x4, accidents do happen
Guest 2.8v6 Posted May 9, 2006 Posted May 9, 2006 Hmmm, jeg som hadde så lyst på skikkelig fint taktrekk.. FRESH: Nå har jeg endelig vært ute å kjørt go bilen..
RS|Stian Posted May 9, 2006 Posted May 9, 2006 Hmmm, jeg som hadde så lyst på skikkelig fint taktrekk..Cosworth-taktrekket er jo ganske fint da når det er renset og trekket ikke har løsnet. Var heldig å fikk tak i et 100% strøkent Cos-taktrekk til gamle sedanen min, og det blei skikkelig nice. FordClubNorway.no
Guest 2.8v6 Posted May 9, 2006 Posted May 9, 2006 Fresh : Ja det er trøkk i den, gummiforinga mellom akselen og kassa revna på to steder Tror ikke den hvar helt god men den spant godt, la igjen to fete striper på tørr asfalt.. moro Okey da blir det å jakte på velur taktrekk, Noen som har et strøkent liggende ???
Recommended Posts