Eirik Vestre Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 Eg har to ned sota topper som skal bli reine. Er det noke vaskemiddel som tar soten eller må den pusses av med papir eller? Ford Capri 3.0 BrattvågSpesialwww.haramgatebil.net
Eirik Vestre Posted May 13, 2006 Author Posted May 13, 2006 ka med redskp som er i ei vanlig norsk heime garsje da?? Ford Capri 3.0 BrattvågSpesialwww.haramgatebil.net
Eirik Vestre Posted May 13, 2006 Author Posted May 13, 2006 Prøv avfetting eller noe liknende.. med whit spreit og tørkepapir vart d bra.. so lenge d trekker inn litt Ford Capri 3.0 BrattvågSpesialwww.haramgatebil.net
D.Toft Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 motorvask fra mekonomen og høytrykk brukte eg.. fint som snus.. ble godt overrasket, sprayet på, ventet 1min, høytrykkspylte..
Eirik Vestre Posted May 13, 2006 Author Posted May 13, 2006 det må prøvast ein dag.. Nokren fleire triks? Ford Capri 3.0 BrattvågSpesialwww.haramgatebil.net
Eirik Vestre Posted May 13, 2006 Author Posted May 13, 2006 Stålbørste... Har tengt på det, men stipa det ikkje fole opp det da? Ford Capri 3.0 BrattvågSpesialwww.haramgatebil.net
Recommended Posts