Guest turbosnurr Posted May 15, 2006 Posted May 15, 2006 Hei det var vel i fjord høst at jeg mener det var en som nevnte her på forumet at ventilløfter hydraulisk fra Golf disel type og årsmodell ? passet i cossimotor, kjøpt på mekonomen ? er det noen som vet ?
komplisert Posted May 15, 2006 Posted May 15, 2006 Hei det var vel i fjord høst at jeg mener det var en som nevnte her på forumet at ventilløfter hydraulisk fra Golf disel type og årsmodell ? passet i cossimotor, kjøpt på mekonomen ? er det noen som vet ?vill ikke anbefale d. de er litt dårligere en originale
bige Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 "trolig" er det vell ikke løfterene som er problemet . ( håper det ikke er en 1mill km bil ) etter noen år her inne sitter jeg igjen med den erfaringen att tikkingen skylles laaaaange olje bytte intervaller med dårlig olje . Da kokser kanalene i toppen og det tar lang tid for oljen og komme frem til ikke bare løfterene men også turboen . jeg kjøpte 20 liter biltema syntetisk + 4 olje filter og innvendig motor rens . LESTE BRUKSANVISNINGEN og den jørma som kom ut første gangen burde dere ha sett . Etter fire bytter går nå motoren i gang uten en liten tikk . Enda den bare blir startet en gang i mnd . Jeg byttet også tilførsel slange turbo . Det er også mulig og vaske løfterene i diesel - klemm på plungeren maaaaange ganger og det pleier og hjelpe .......OBS gjør det samme med tyn olje før du monterer den .
Ronny Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 vill ikke anbefale d. de er litt dårligere en originale Har de ikke samme delenr også da? -mener å ha hørt det engang... 287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc). Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++
bige Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 Har de ikke samme delenr også da? -mener å ha hørt det engang... http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...Y_BIN_Stores_IT
Guest Komfort Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 "trolig" er det vell ikke løfterene som er problemet . ( håper det ikke er en 1mill km bil ) etter noen år her inne sitter jeg igjen med den erfaringen att tikkingen skylles laaaaange olje bytte intervaller med dårlig olje . Da kokser kanalene i toppen og det tar lang tid for oljen og komme frem til ikke bare løfterene men også turboen . jeg kjøpte 20 liter biltema syntetisk + 4 olje filter og innvendig motor rens . LESTE BRUKSANVISNINGEN og den jørma som kom ut første gangen burde dere ha sett . Etter fire bytter går nå motoren i gang uten en liten tikk . Enda den bare blir startet en gang i mnd . Jeg byttet også tilførsel slange turbo . Det er også mulig og vaske løfterene i diesel - klemm på plungeren maaaaange ganger og det pleier og hjelpe .......OBS gjør det samme med tyn olje før du monterer den . Ford løfterne holder 100k km ! Da er dem ferdige. Kast og kjøp nye er mitt tips. Koster 2-2500kr.
Garnes Racing Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 audi/wv 1.9 tdi løftere passer,minst like bra dem so orginale. halve prisen. TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes
Guest turbosnurr Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 audi/wv 1.9 tdi løftere passer,minst like bra dem so orginale. halve prisen. Takker for tipset men årsmod og type da det er mange typer av audiene ?
Guest oldfordsneverdie Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 grunnen til at de passer er jo fordi det faktisk sitter vag løftere i dem fra fabrikk..lol
WingDude Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 Mener det var cosworth540 her på forumet som solgte løftere for 1600....?
komplisert Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 Mener det var cosworth540 her på forumet som solgte løftere for 1600....?sylinderservice i kr.sand selger dem for 1600. kjøpte mine der
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now