Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

ja.. nå siden ny bil står for tur.. skal sierraen vrakes. er snakk om en mindre pen rød 1990 modell stasjonsvogn. dette er en CL så el vinduer å anent luksus finnes ikke:P

men den har nesten "nye" sachs advanced dempere forran.

alle ruter er inntakt. unntatt frondtruta sm er full av riper. hehe elsker å kjøre i motlys.

DOHC motoren ble byttet i fjord høst. den hadde da nesten nettopp fått byttet topppakkning. og har gått tett oppunder 40000km siden det. myye langkjøring. tipper denne nå er verdt et sted mellom 1500 å 3000 kr.

har hel radiator men ikke vifter. hehe.

si fra fortest mulig de som vil ha noe.. 48141910

har også nesten ny dynamo å nesten nytt batteri fra en 80-90talls nissan micra:P hvis noen trenger til bruksbilene sine

har også 16" radius felger som satt på sierraen.. litt kast i de.. muuulig høydekast i de forran om det ikke er spindlene.. sitter greie nokian dekk på de(205/55-16..) de bak er desverre litt slitt.. men dekkene var nye i fjord vår. å sitter greit på vått som tørt.

bilde av felgene å bilen

DSC_8140.jpg

heeele faenskapet sleges for bud over 4000kr.

Edited by cosworth87
Guest Sierra råner
Posted (edited)

is instrumentpanel på den ? Altså Med turteller?

Eller er det det gamle uten? Om du har panelet med turtall så er jeg intr. i det, om det funker og ikke er tuklet med :)

Edited by Sierra råner
Guest Espen-
Posted

Mye for den listen mellom fanger og lykt, venstreblinklys foran og den vindskjermen som sitter over takluka ?

Hvor holder du til?

Posted (edited)

ha har bakluke... kan hentes på årnes etter fredag. må ha bilen frem til da,. ja hva gir du?

nakkeputene til baksetet skal jeg vel ha 200kr for.. vindskjermen over takluka er ikke hel.

lista over støtfangeren å venstre blinklys har jeg. blinklyset er nesten nytt fra biltema. 150 for de 2 tinga.. de tingene kan jeg gi deg på hønefoss på fredag kveld om intr?

ring meg på 48141910 for deler....

Edited by cosworth87
Guest Espen-
Posted

Da tar jeg kontakt på torsdag, Så avtaler vi tid og sted..

Mvh Espen.

Guest Espen-
Posted

fader å.. Jeg som trengte deler.. :P jaja Får vel leite videre jeg da..

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...