Jump to content

Låsekasse problematikk

Recommended Posts

Guest Fritz
Posted (edited)

har opplevd noe problem med låse kassa om jeg kan si det så...

Låsen kan låses, men er en B***H og få opp, vi skrudde fra hverandre døra og fant at problemet er festet til vaieren som går til håndtaket inni bilen, er slarkette, er det noe quick fix på dette???

Bilde033.jpg

håper på raskt og positivt svar.

Edited by Fritz
Guest oddev
Posted (edited)
har opplevd noe problem med låse kassa om jeg kan si det så...

Låsen kan låses, men er en B***H og få opp, vi skrudde fra hverandre døra og fant at problemet er festet til vaieren som går til håndtaket inni bilen, er slarkette, er det noe quick fix på dette???

håper på raskt og positivt svar.

Så selve låsen din virker 100%? Nøkkelen går lett rundt i låsen?

Å låse igjen en sierra kan man gjøre med en hvem som helst ford nøkkel...

Edited by oddev
Guest Fritz
Posted

jada, nøkkelen går greit in og ut av låsen, saken er at, den saken jeg har laget ring rungt, har slark, på noen måte, når den er som vist på bildet, funker det uten problemer, men, den er somregel nede (enda mere motvenstr, da jeg holdt kamera feil vei da jeg tok bildet) , dvs at festet til vaieren som går til håndtaket inni bilen er enda mere mot høyre i hullet vist der, og en sliter skikkelig med og låse opp bilen, både innvendig og utvendig. (håper dette forklarte det noe bedre)

Guest oddev
Posted
jada, nøkkelen går greit in og ut av låsen, saken er at, den saken jeg har laget ring rungt, har slark, på noen måte, når den er som vist på bildet, funker det uten problemer, men, den er somregel nede (enda mere motvenstr, da jeg holdt kamera feil vei da jeg tok bildet) , dvs at festet til vaieren som går til håndtaket inni bilen er enda mere mot høyre i hullet vist der, og en sliter skikkelig med og låse opp bilen, både innvendig og utvendig. (håper dette forklarte det noe bedre)

Hmm.. stikk på høggern å finn deg noen låsdeler og bytt ut det gamle. Det er veldig enkelt..

Posted

låsen din er nok gåen, byttet mine yt grunnet samme feil som du. får låst dørene, men ikke åpnet dem. snart begynner nok dine å ikke kunne låses..

Guest Fritz
Posted

ok, får ta en tur snart....må få meg jobb først... :-)

takk for deres syn på saken mine herrer.