Jump to content

Larvik i natt...


frode

Recommended Posts

Var en tur til larvik med broren min i natt, men så ikke en eneste råner der. Kanskje ikke så mange ute natt til tirsdag, men noen hadde jeg da ventet meg...

 

Vet det er noen rånere i larvik her på forumet, så dere vet kanskje hvorfor. Kanskje mest aktivitet i helgene...

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest Compom

For å være helt ærlig, så vet jeg ikke hvor folket samler seg lenger i helgene heller jeg...? Nå etter Nordbyen ble stengt. Men har uansett registrert at det har blitt mer kjøring i Nansetgata i helgene, så folk triller kanskje mer rundt enn å stå stille?

 

Men natt til tirsdag i Larvik er det kanskje noe optimistisk å håpe på liv her!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest 2qute

Tror vel at alle på forumet her er "rånere"! I alle fall i følge "ikke bilinterresserte"! Men... er vel kun de aller mest barka råner'ne som råner i ukedagene! Har noen av dem i Porsgrunn....De står ved mellom Down Town og Elkjøp hver kveld!

Men fredagene og lørdagene er det i alle fall mye biler i Skien sentrum! Mye Vestfold-folk oxo nå...Så de kan jo ha rømt dit?

Link to comment
Share on other sites

jess... har nå gått til anskaffelse av 2 stk terninger, 1 par tresko, 1 pk rulle tobakk, 1 stk rutete flanell skjorte og har begynnt å spare til bart og hockey!

Jeg blir herved å se på byens bensin stasjoner ved mørkets frembrudd.......

Håper flere følger mine spor........

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

DET GJØR VI VETTU!!! :D

 

nei, jeg hadde ikke ventet meg så mye den kvelden heller, men kanskje jeg skulle svippet innom porsgrunn på vei hjem igjen da. velvel, får kanskje ta turen en helg eller no...

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...