to far gone Posted June 1, 2006 Posted June 1, 2006 2wd kasse 89 mod skal bytte olje å lurte på type olje jeg kan bruke ?? hvor er nivået ? er det bare fylle til olje renner ut av plugg ? HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Guest viko Posted June 1, 2006 Posted June 1, 2006 2wd kasse 89 mod skal bytte olje å lurte på type olje jeg kan bruke ?? hvor er nivået ? er det bare fylle til olje renner ut av plugg ? Kjøp deg vanleg rød ATF olje, jepp fyll til du kjenner olja på fingeren inne i hullet ca midten på kassen.
to far gone Posted June 1, 2006 Author Posted June 1, 2006 Fyll dexron 3 til det renner ja. er det kun castrol sin olje som er bra nok ? nå lurer jeg bare er ikke andre for eksempel mobil sin atf olje bra ? HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Åshøgda-raceway Posted June 2, 2006 Posted June 2, 2006 joda,alle er bra nok.penzoil dexron 3 er jo bra
to far gone Posted June 2, 2006 Author Posted June 2, 2006 joda,alle er bra nok.penzoil dexron 3 er jo bra fint blir nok mobil sin på meg HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Recommended Posts