cossiemk1 Posted June 2, 2006 Posted June 2, 2006 I morgen 3/6-06 er det bilsports " en dag på strippen" på Gardermoen....Er det noen fra forumet som skal dit å kjøre??
JHS Posted June 2, 2006 Posted June 2, 2006 http://www.bilsport.se/events/2006/eventet...1&&shov=1&&att= Jeg tar vel en tur, blir vel dårlig med kjøring for min del tror jeg...
Guest Magnus Posted June 2, 2006 Posted June 2, 2006 Kjørte der med std driverk jeg, morro å prøve da. Skal nok kjøre imorgen hvis det er flere plasser.
JHS Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Kjørte der med std driverk jeg, morro å prøve da. Skal nok kjøre imorgen hvis det er flere plasser.Passet dårlig og kjøre, måtte på jobb og greier. Men må vel prøve en annen gang. Hva ble bestetiden din forresten...? Fikk med meg at du kjørte 12.77 var det vel?
Guest Magnus Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Passet dårlig og kjøre, måtte på jobb og greier. Men må vel prøve en annen gang. Hva ble bestetiden din forresten...? Fikk med meg at du kjørte 12.77 var det vel? Ble bestetiden det, men slet med trykket. Datt til 1,3 bar. kjønner ikke det helt. 2 drag på motorveien etterpå og den holdt trykket fint igjen....
JHS Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Ble bestetiden det, men slet med trykket. Datt til 1,3 bar. kjønner ikke det helt. 2 drag på motorveien etterpå og den holdt trykket fint igjen....Hadde vel egentlig håpet på en bedre tid fra deg ja... Men det er typisk det, ting virker ikke som de skal når man mest trenger det
Guest Magnus Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Fucked on race day, fikk ikke opp noen hastighet heller.Skjønner ikke dette, og det irriterer meg grenseløst
Guest Indset Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Skulle kjøre litt jeg og men da jeg la inn 2 giret så røykplanethjulene i differentialen.
JHS Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Skulle kjøre litt jeg og men da jeg la inn 2 giret så røykplanethjulene i differentialen. Ble det med det ene forsøket på deg da eller..? Kjedelige greier...
JHS Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Fucked on race day, fikk ikke opp noen hastighet heller.Skjønner ikke dette, og det irriterer meg grenseløstKjøpte du deg datasprut...?
Recommended Posts