Jump to content

sierra sapphire 2.0i doch 92 mod


Guest stiffler

Recommended Posts

Guest stiffler

jeg har en sierra sapphire 2.0i doch 92 mod som jeg vurderer å selge... eu godkjent til jan 08.. årsavgift betalt.. sitter 17" på.. følger med helt nye senkefjører.. du får tak i meg på 94266516... kan byttes i masse rart.. f.eks cross med skilt eller annen bil.. B)

Link to comment
Share on other sites

Guest stiffler

for dere som ikke vet hva sapphire står for så er det noe ekstra utstyr på den.. el vinduer forran, abs, oppvarme frontrute, skiver forran å bak, alarm, defa pakke.. sikkert noe jeg har glemt.. så er det svart dasjbord..

Link to comment
Share on other sites

for dere som ikke vet hva sapphire står for så er det noe ekstra utstyr på den.. el vinduer forran, abs, oppvarme frontrute, skiver forran å bak, alarm, defa pakke.. sikkert noe jeg har glemt.. så er det svart dasjbord..

 

OT men trodde at sapphire var den engelske måten å si sedan på jeg, noen andre som vet noe mer om dette? Mener å ha lest det her en plass...

1997 Audi A6 2,5TDI

1967 Ford Mustang 289cui

x1992 Ford Sierra GT Sedan - Solgt

x1986 Volvo 740 GL

x1985 Mazda 626

x1987 Volvo 240 - spiker

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest stiffler

skal legge ut noen bilder nå snart.. for nå er den senka i ræva også.. så er det satt på 17" rundt hele nå.. jeg bor i mysen i østfold for deg som spurte hvor jeg bor..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en småstylet sierra som jeg kan bytte.. sitter cossie vinge på den og en modofisert Opel Astra G fanger som er levert av Rieger.. les litt mer på Hjemmesiden min

 

er litt manko på den, men går greit og er morsom å kjøre og se på. et meget spennende prosjekt

Edited by Badboy25

BadBoy's Drive FORD :-)

Mine biler : Mine Biler

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...