Martins86 Posted June 7, 2006 Posted June 7, 2006 (edited) lurer litt på hvordan dette skal gjøres.. hvor og hvor mye jeg skal kappe å file å hærje.. noen som har en modifisert grill og kan legge ut noen bilder? vil ha grillen til å se omtrent ut som på denne: Edited June 7, 2006 by Martins86 -06' VW Touran TDI (firmabil)-92´ Sierra 2.0 DOHC -86' BMW 320i Coupe-95' Mondeo 24v Stv.-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan-03' Mondeo 1.8 Trend -88' Volvo 740 gl
Azz-Kill Posted June 7, 2006 Posted June 7, 2006 lurer litt på hvordan dette skal gjøres.. hvor og hvor mye jeg skal kappe å file å hærje.. noen som har en modifisert grill og kan legge ut noen bilder? vil ha grillen til å se omtrent ut som på denne: Først må du hvertfall skjera vekk den midtre "pinnen" i grillen, den hvor ford emblemet henger på. Så når du monterer den igjen så ser du egentlig hva som må vekk. Jeg fjernet hvertfall mye av det som holder lyktene sammen. Beste bilde jeg fant.... 98 mondeo v6 ghia "st200" stv
Guest Mike Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 Er bare å fjerne plastsaken som sitter mellom lyktene, lyktene detter ikke av av den grunn Største problemet jeg hadde, var å få alunettingen til å sitte perfekt. Jobben er egentlig gjort på 30 min.
Recommended Posts