Guest Sam.Ka Posted June 16, 2006 Posted June 16, 2006 (edited) Er en relativt færsking, og skal inrømme jeg er ganske grønn på disse tingene. fått meg en RS vinge nå, dvs, er vel kun det jeg har også, mangler in\på festnings delene. Det å kjøre en 24mm bolt igjennom vingen å karosseriet med et slagborr er jeg noe skeptisk til, noen som har en side for bestilling av slike deler m\ instrukser? På forhånd takk =)) Edited June 16, 2006 by Sam.Ka
Guest Sam.Ka Posted June 16, 2006 Posted June 16, 2006 først og fremst: hvilken bil ? Sierra 91 mod sedan
bige Posted June 17, 2006 Posted June 17, 2006 (edited) Er en relativt færsking, og skal inrømme jeg er ganske grønn på disse tingene. fått meg en RS vinge nå, dvs, er vel kun det jeg har også, mangler in\på festnings delene. Det å kjøre en 24mm bolt igjennom vingen å karosseriet med et slagborr er jeg noe skeptisk til, noen som har en side for bestilling av slike deler m\ instrukser? På forhånd takk =))Jeg vill anbefale deg og gå til ford forhandleren i nærheten og be han som sitter i dele ekpeditionen om han ikke har mulighet og kjøre ut bilde av vingen og monterings deler -- NOE HAN HAR , BARE HAN GIDDER .Får du ikke hjelp si i fra skal jeg se om ikke jeg kan skaffe ...........er det RS eller cosw vinge -sedan ? Edited June 17, 2006 by bige
Guest Sam.Ka Posted June 17, 2006 Posted June 17, 2006 Jeg vill anbefale deg og gå til ford forhandleren i nærheten og be han som sitter i dele ekpeditionen om han ikke har mulighet og kjøre ut bilde av vingen og monterings deler -- NOE HAN HAR , BARE HAN GIDDER .Får du ikke hjelp si i fra skal jeg se om ikke jeg kan skaffe ...........er det RS eller cosw vinge -sedan ? Takk skal ta meg en tur til uka.Står ford RS på vingen.
Recommended Posts