Jump to content

jeg trenger orginal chip til L8 cat

Recommended Posts

Posted

er det noen kan selge meg ett orginal chip til L8 cat?? skal vise bilen og avgassene er så ***** høye med det trimchipet som sitter i bilen.

hvis noen har lyst til å låne/leie bort en orginal chip/styreenhet så funker det også.

:)

Posted
er det noen kan selge meg ett orginal chip til L8 cat?? skal vise bilen og avgassene er så ***** høye med det trimchipet som sitter i bilen.

hvis noen har lyst til å låne/leie bort en orginal chip/styreenhet så funker det også.

Hva slags bil er det du har?...Jeg har noen chipper liggende fra gamlebilen....Kanskje noe passer...

Peder

Posted
Hva slags bil er det du har?...Jeg har noen chipper liggende fra gamlebilen....Kanskje noe passer...

Peder

det er en 1991/1992 mod sierra cosworth 4x4 m/catalysator. :)

Posted

Hmm.... finnes det ingen som har orginalchip til cosworth her på forumet???

Guest dadda rst
Posted

jeg har en som jeg ikkje bruker men den ligger i bilen som står på oppevaring hos tollvesnet.men jeg får snart igjen bilen håper jeg.

Posted
jeg har en som jeg ikkje bruker men den ligger i bilen som står på oppevaring hos tollvesnet.men jeg får snart igjen bilen håper jeg.

det har min stått også :) , er den tilbakeholdt eller har du satt den der frivillig??

når tror du at du har den tilbake?

Guest dadda rst
Posted

den vart tatt ja.ikkje frivillig nei.hvorfor sto din der da??min er import som noen luringer har bare kappet chassie nr å så sveist inn et norsk et for å slippe toll.

Posted
den vart tatt ja.ikkje frivillig nei.hvorfor sto din der da??min er import som noen luringer har bare kappet chassie nr å så sveist inn et norsk et for å slippe toll.

jeg prøvde å være lur når jeg skulle ta den inn, men det gikk ikke så bra.

men jeg fikk heldigvis tilbake mot ett lite gebyr til staten.

det er vel verre med din, det kan vel fort bli både avgiftsundragelse og dokumentforfalskning.

hvordan fant tollvesenet det ut da, var det noen som tystet??

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...