Guest Sierra råner Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 (edited) Selges: Delemotor til sierra.. Er en OCH gassermotor, komplett, ikke plukka fra hverandre.. Toppa og vannpumpa er gåen på den, ventilene er slitt.. Blei slipa jevnt! Ellers er motoren grei, gått ca 450.000km ifølge forrige eier var den overhalt for ikke lenge siden, men det har jeg ikke noe garanti på! Den befinner seg i Oppdal, Sør-Trøndelag 12mil sør for Trondheim. Selges billig.. Bud ønskes! Har også et panser, langtypen uten grill, det er hvitt og ellers greit med ford logoen på!Går for småpenger, dvs. BUD i billig klasse Edited June 26, 2006 by Sierra råner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sierra råner Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 (edited) bump Regner med at det vesle oljerøret som ligger over kammen er den samme på is og gassermotor....og kan du sende den til meg? Peder Edited June 27, 2006 by Peder`n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sierra råner Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Er ikke kjent med is motorer, eller sierra motorer generelt, hehe.. Men mener du rørert der du fyller på olje ? Orker ikke å splitte så mye motor ihvertfall, da jeg ikke har tilgang på så mye verktøy hjemme.. Men har du no bilde der du kan ringe rundt det du vil ha ? Ikke helt stø på hva du mener.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Er ikke kjent med is motorer, eller sierra motorer generelt, hehe.. Men mener du rørert der du fyller på olje ? Orker ikke å splitte så mye motor ihvertfall, da jeg ikke har tilgang på så mye verktøy hjemme.. Men har du no bilde der du kan ringe rundt det du vil ha ? Ikke helt stø på hva du mener.. Jeg mener det lille røret som ligger langs med kammen under toppdekselet....Det er en MEGET smal jobb å få ut denne , bare skru av toppdekselet...(en haug med 10mm bolter...også ser du det)...(er vel stort sett det eneste som går på langs...sammen med kammen...og er knappe 8mm tykkt) Er festet i endebrakettene og i den midtre braketten til kammen....Røret er "perforert med 8 hull(tror jeg)...som gjør at kammen får olje påført så det ikke skal gå tørt.... Skikkelig gromforklaring ...men jeg har ikke bilde...og det haster littegrann... Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sierra råner Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 jaok.. Kan vel plukke av det til deg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sierra råner Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 hopp opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sierra råner Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 ingen som trenger ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 Mye kunne du tenkt deg for bunndelene? Kan hentes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sierra råner Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 Mye kunne du tenkt deg for bunndelene? Kan hentes. Bunndelene ? Det vil si bunnpanne og slike ting inni der? Gi meg en pris så blir vi enige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts