Guest Jaegermeistern Posted June 29, 2006 Posted June 29, 2006 Selger min ohc motor regreima er henholdsvis ny.. gått 200mil eller noe.. toppakningen bør byttes.. da det kommer olje i vannet.. har netopp byttet denne men gjorde en dårlig jobb med og pusse ned etter den som satt der før.. ellers så er motoren ganske brukbar.. jeg har tatt av vifta på den.. da denne var clutchen på denne var ødelagt, får med motoren 7 ekstra ventilløftere.. henholdsvis bra stand.. kassa.. motorstyring.. og eksoshar også en liten turbo og en passende intercooler hvis det er av interesse.. kom mde bud..motoren kan hentes på årnes.. i akershus i slutten av neste helg da jeg har fått satt inn en 2.9liter i min
cossiemk1 Posted June 29, 2006 Posted June 29, 2006 Åssen cooler er det? fin til ist?? pris på cooler, evt alt sammen??
Guest Jaegermeistern Posted June 29, 2006 Posted June 29, 2006 Åssen cooler er det? fin til ist?? pris på cooler, evt alt sammen??cooleren er fra en saab 9000 tror jeg.. den fyller hele fronten.. eneste man må gjøre er og modde noen plastikkkanter heelt øverst på ene sia.. eller flytte radiatoren litt bakover 400 + frakt for cooleren.. 2000 for alt? er det for ille? kom med bud så ser vi hvor det ender
Recommended Posts