Jump to content

Verdi på Sierra


Eivind U

Recommended Posts

Hvor mye kan jeg få for sierraen min, er en 86mod 2,0ohc, veldig lite rust, er så vidt begynt å fått littegranne i bakkant av kanalene, men er veldig lite. Hjulbuer osv er helt strøkent.

Den har gått 112.000 ( service hefte opp til 98.000, skal ta en service på den selv før salg ) og er blå med rød dekorstripe, for øvrig i grei stand, noen småsprekker i fangere, men de har jeg tenkt og få bytta før et salg. Er 5-dørs

 

 

 

Formeninger om pris?

Edited by Eivind U

-Taunus 75mod 2.8 2d sedan

-Taunus 73mod 1.6 Stasjonsvogn

Link to comment
Share on other sites

Guest AnDtHo
Hvor mye kan jeg få for sierraen min, er en 86mod 2,0ohc, veldig lite rust, er så vidt begynt å fått littegranne i bakkant av kanalene, men er veldig lite. Hjulbuer osv er helt strøkent.

Den har gått 112.000 ( service hefte opp til 98.000, skal ta en service på den selv før salg ) og er blå med rød dekorstripe, for øvrig i grei stand, noen småsprekker i fangere, men de har jeg tenkt og få bytta før et salg. Er 5-dørs

Formeninger om pris?

Jeg kjøpte min bil som ligner veldig på det du beskriver her, men som to dørrs for 11 tusen.. Og 2 dørsen er mer ettertrakta.. Min hadde nok gått noe lenger, men ellers likt..

 

Så noe særlig mer en 15 tusen er nok ikke lett å få for den.. Tippe mellom 11 og 13 et sted jeg..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...