Jump to content

forsterker?

Recommended Posts

Guest Hansen.1
Posted

hei. er det noen som har prøvd den forsterkern som blir solgt på torshov. den som er 1800w å koster 999 kr eller noe. den heter vist a/d/s eller noe.

har noen noe kunskaper om denna?

Posted
hei. er det noen som har prøvd den forsterkern som blir solgt på torshov. den som er 1800w å koster 999 kr eller noe. den heter vist a/d/s eller noe.

har noen noe kunskaper om denna?

Hei du. Har akkurat montert den i bilen nå. Skulle bare ha en billig midlertidig løsning til å dra to par 6,5". Den funker derrimot så bra at den forblir i bilen en stund fremmover.

Kommer litt ann på hva du skal bruke den til men, er dårlig med filtere for utgangene. Front har høy pass, rear har lav pass og subb har en form for lav pass. Derrimot er ikke subb filteret godt nok til å fjerne de deler av musikken som ikke skal være der. Så med andre ord, har du ikke sub utgang på spilleren din trenger du et delefilter før forsterkeren

Men trass de små problemene. Det er en knall bra forsterker, med pen lyd i. Jeg er kjempe fornøyd og er kresen til tusen. Absolutt og annbefale.

Guest Hansen.1
Posted

takker. da drar jeg etterpå å kjøper den jeg.

Posted
takker. da drar jeg etterpå å kjøper den jeg.

en kompis av meg jobber på thorhov!! det er masse retur på denne!! MASSE feil!! styr unna!!!!

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl

Posted
Hadde feil på min første jeg også, men de byttet den momentant, uten fremmvisning av kvitering en gang. DEn nye funket drit bra. Det er klart det blir noen produksjonsfeil til den prisen, men de som funker. Fy **** å de funker også

gjør de? kansje jeg må ha en sånn i bilen til dama da!? hehe.. er så sinnsykt dårlig lyd der....

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl