Guest Julle Posted August 3, 2006 Posted August 3, 2006 ey... Hvor høyt bensintrykk skal jeg ha når jeg har grådyser og lader 1,8bar turbotrykk? 370 chip.
WingDude Posted August 3, 2006 Posted August 3, 2006 Er ikke noe fasitsvar på det, kjør med bredbåndslambda og juster etter det du.
Guest Julle Posted August 3, 2006 Posted August 3, 2006 mkay... hva kan være grunn til mye sot på pluggene?
Guest Julle Posted August 3, 2006 Posted August 3, 2006 små kjøring jah.. hmm... må ta å skaffe meg en bil til.. men plugg nr 3 var litt hvit..
Guest Magnus Posted August 3, 2006 Posted August 3, 2006 Hvis plugg 3 var litt hvit og resten svarte så sjekk dysene dine, må nesten være noe feil med den på 3'ern.
Guest Kevin Posted August 3, 2006 Posted August 3, 2006 Er det ikke en eller to av sylindrenene som får for mye luft med orgnalt innsug også da,hvilke var det igjen?
Guest Julle Posted August 5, 2006 Posted August 5, 2006 hmmm.... åssen får jeg testa om det er no feil med en dyse?
Guest Larsern Posted August 7, 2006 Posted August 7, 2006 Syl. 3 er den magreste. Har du plenumspacer montert så ville jeg tatt den vekk. Den forverrer dette problemet.Monter heller ett 4x4 innsug. Prøv også å flytte om dyser slik at den som står på nr.3 nå kommer f.eks. på nr. 1. som er den feteste sylinderen.
mr.cossie Posted August 7, 2006 Posted August 7, 2006 Syl. 3 er den magreste. Har du plenumspacer montert så ville jeg tatt den vekk. Den forverrer dette problemet.Monter heller ett 4x4 innsug. Prøv også å flytte om dyser slik at den som står på nr.3 nå kommer f.eks. på nr. 1. som er den feteste sylinderen. ? hvorfor blir saken værre med spacer? -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
Guest Larsern Posted August 7, 2006 Posted August 7, 2006 Fordi innløpet til plenum flyttes utover slik at det peker inn i traktene til syl.3 og 2 istedet for at innløpet kommer bak traktene og dermed gjør at luften blir jevnere fordelt.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now