Jump to content

kanalbytte (Sierra sedan)


Cossiman

Recommended Posts

Guest Kristian

Vel, å ta kontakt med Roadrunner Custom på bilforumet er nok ingen dum ide når det gjelder denne jobben.

 

Disse ryktene ang lakkeringa som svirer rundt der er noe jeg ikke skal diskutere, problemet der er at folk tror på en full showcarlook lakkering, men til den prisen, samt hans lokaler som det lakkes i burde ingen klage...

Kjenner Stig som han da heter, og veit han er inne på tanken om å skaffe seg boks, men dette koster penger...

 

Men uansett, skal jeg kunne anbefale noen når det gjelder kanalskifte og slikt, så vil jeg anbefale han...

Kan sette deg i kontakt med han hvis dette ønskes

Link to comment
Share on other sites

Vel, å ta kontakt med Roadrunner Custom på bilforumet er nok ingen dum ide når det gjelder denne jobben.

 

Disse ryktene ang lakkeringa som svirer rundt der er noe jeg ikke skal diskutere, problemet der er at folk tror på en full showcarlook lakkering, men til den prisen, samt hans lokaler som det lakkes i burde ingen klage...

Kjenner Stig som han da heter, og veit han er inne på tanken om å skaffe seg boks, men dette koster penger...

 

Men uansett, skal jeg kunne anbefale noen når det gjelder kanalskifte og slikt, så vil jeg anbefale han...

Kan sette deg i kontakt med han hvis dette ønskes

takker for info, har ihvertfall sendt pm til han på bilforumet, han virker som en seriøs person

Edited by Cossiman

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian
har bare sett det er mange som ikke er fornøyd med lakkeringen hans.. vet ikke noe mer enn det så sier ikke noe mer heller.. men dette er vel nettsida hans.. http://www.roadrunnercustom.com/

 

Det er sia hans ja...

Han har lagt siden og firmaet litt på hylla for en periode, pga husbygging og klargjøring/oppussing av verkstedet, men ettesom jeg har fårstått skal det satses igjen...

Men når det gjelder sveisejobber, og ombygninger samt karosserijobber er denne mannen meget flink i sitt fag...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...