taja Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 Jeg har senket min mondeo stv 06 mod med Eibach pro kit og er ikke helt fornøyd ble fin foran men er nesten like høy som orginalt bak er det elektronisk nivåregulering bak på stv?????.Hva må jeg gjøre da for og få den lavere?????????
larsen Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 du må nok bytte demperene bak også.til dempere uten nivå regulering. hvis demperene er mye tykkere øverst er det nivå regulering på dem. bytt dem så blir det nok bra 12 kuga 2.008 mondeo 2,0 (solgt)07 focus 1.6 (solgt)01 passat 1,8 T (solgt)05 focus (solgt)88 sierra xr4x4(solgt)99 mondeo (solgt)
taja Posted August 16, 2006 Author Posted August 16, 2006 du må nok bytte demperene bak også.til dempere uten nivå regulering. hvis demperene er mye tykkere øverst er det nivå regulering på dem. bytt dem så blir det nok braHvordan går det da med ESP systemet hvist jeg setter på dempere uten nivå regulering eller har ikke det noe og si???????????????????
taja Posted August 16, 2006 Author Posted August 16, 2006 Da får jeg kjøpe noen støtdemper uten nivåregulering og se om det hjelper
roddis Posted August 22, 2006 Posted August 22, 2006 Det går bra å bare bytte bakdemperne med de uten nivåregulering, har gjort det på min. Synd å ta av det fine systemet men kunne ikke leve med at bilen var så sinnsykt høy. 2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum
Cossie270 Posted August 27, 2006 Posted August 27, 2006 Jepp.. bytt ut dempere bak til vanlige så blir det bra..Bytta ut "jokke demperene" på min med vanlige og det ble helt knall...
Recommended Posts