Jump to content

86 xr4x4 4 dørs hvit selges i deler. Mye strøkent.


Bewnie

Recommended Posts

Selger det meste, med unntak av motor, gir, hele drivverket (bakstilling selges), øvre del av dash, sentrallås, stoler og bakfanger.

 

Bare kom med bud og spm så kan bilde av de aktuelle tingene ordnes.

 

Veldig lite rust på hele bilen.

 

Kan også bytte noe mot 2.8 EFI innsprut med ledningsnett og motorstyring.

 

Kom med forslag.

 

Holder til i ålesund.

<!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->



Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Link to comment
Share on other sites

Selger bare hjuloppheng bak desverre. ikke selve diffen. kjekt å ha i vinter om min skulle gå til dundas.

<!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->



Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke du bare stikke bort på verkstedet vårt å se gjennom ruta da;) Kan få komme å se en dag vi skrur der oppe. Blir sikkert mye fremover iom at jeg skal demontere hele delebilen å vrake karosseriet. Mye småstasj som du kanskje trenger til din sin.

 

Send meg en PM med nummeret ditt du så kan jeg si fra neste gang vi skal opp.

<!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->



Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...