Jump to content

Recommended Posts

Posted

som topic sier... Bilder og mål hadde vært kjekt .. Om noen gidder så setter jeg stor pris på det :)

mvh

hans christian

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Posted

ohhh!!! -syke *****!! :o er det din bil??

var ikke helt slik jeg mente, men takker for det!:) Slik at jeg ser hele eksosen visst du skjønner. Har en plan om å lage selv med mongoose eller blueflame downpipe. Da trenger jeg litt bilder og div mål.

Posted

er vel bilen til Ian3door (?) på passionford det der? har vunnet mange priser for best modified cosworth vet jeg.

ang eksos så kjøper du 3m rett rør, ei grei midt-potte, 2-3 stk 30- og 90-gradere og ei stor bakpotte.

så er det bare å begynne å bygge forfra. har gjort det mange ganger, ikke noe problem.

Cosworth!

Posted
er vel bilen til Ian3door (?) på passionford det der? har vunnet mange priser for best modified cosworth vet jeg.

ang eksos så kjøper du 3m rett rør, ei grei midt-potte, 2-3 stk 30- og 90-gradere og ei stor bakpotte.

så er det bare å begynne å bygge forfra. har gjort det mange ganger, ikke noe problem.

bare bygge meg bakover... ja, det er vel igrunn like lurt. Hva mens med en grei midtpotte? Potter på Bilxtra, er dem bra nok ??