Guest JoakimRS Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 noen her som vet hvor man kan få tak i monovisker til sierra?
Curb Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 noen her som vet hvor man kan få tak i monovisker til sierra? Send en PM til Combatkit her på forumet, mener han hadde det på sin bil slauk photo
D.Toft Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 ja, http://www.jondelmotorsport.co.uk der kjøpte eg min, er fornøyd med service derfra, spør etter john, han bruker eg. må bruke mail når du handler med han, oppgi visanr og kode når han spør, ikke no problemer der. MEN, den må moddes litt, forlenge armen som vist på bildet, skjøtestykke og gjengestag, kjøpte det på biltema, sammen med locktite.
Guest JoakimRS Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 har du bilde av monovisker'n når den står på ruta
bige Posted August 17, 2006 Posted August 17, 2006 ikke kjøp det - bil som ikke er type godkjent med - KAN miste skiltene - politi og flygende kontrollen er tipset om det .........
D.Toft Posted August 17, 2006 Posted August 17, 2006 ikke kjøp det - bil som ikke er type godkjent med - KAN miste skiltene - politi og flygende kontrollen er tipset om det ......... purken sa ikke noe til meg bare tull..
D.Toft Posted August 17, 2006 Posted August 17, 2006 hvor mye kostet den med frakt og alt sammen aner ikke nøyaktig, kjøpte MYE annet å under 1500 inkl mva.. tror eg send mail og spør hva pris og frakt er på.. gang det med 1.25 og gang det igjen med 1.12.. da har du cabeløp
Kverna Posted August 17, 2006 Posted August 17, 2006 Sålenge den er justert til høyreside(tror jeg det var) er det ingenting å si på monovisker. Men mulig de har endre reglene siden jeg leste det. Min fotoblogg
Recommended Posts