Guest H2H Posted August 23, 2006 Posted August 23, 2006 Heisann... Vil bygge om til KN filter eller hvilket som helst annet Kon filter, gjerne kom med forslag...Men det er en annen slange som kommer inn i filter boksen som går til grenrøret til eksosen (er det d heter?) Hva gjør jeg med det? OHC Injection 89 modell
Guest mazdafun Posted August 23, 2006 Posted August 23, 2006 der kommer det oljedamp fra veivhusventilasjon. sett på ett lite veivhus-filter (fås kjøpt på bl.a. Torshov bilrek.)
D.Toft Posted August 23, 2006 Posted August 23, 2006 du har tydligvis egr og cat på den, hadde det på min å først når eg monterte Kn filter, så hang den duppeditten i løse luften, så kjøpte eg meg grenrør og fjernet hele eksos drittet som står på der, deretter litt ombygging av vakumslanger og fjerning av dem 2 lille boksene på innerskjermen på eksos siden, da gikk den mye finere og bedre så drit i filter på den slangen som går inn i filterboksen.. kommer ikke olje ut der, bare en vakumklokke som er i den sorte plastdelen
Recommended Posts