Jump to content

StreetMeet i Bergen


MaxXximA

Recommended Posts

Ryktene går ut på at det på søndag, 3. september kl 1900 blir det holdt et uoffisielt Street Meet på parkeringsplassen ved Åsane Senter. Spre ordet. Denne gangen skal parkeringsplassen ved Åsane Senter prøves ut. Få med folk og still med det du har. Håper folk klarer å oppføre seg. Var det noen som nevnte kollonnekjøring??? Vi sees
kolonne fra Åsane Senter til Tollbodsalmenningen via Sandviken då??? Med et minitreff på Tolboden også for de som gidder det.

 

Det presiseres at "kolonnekjøring" ikkje er noe KAPPLØP, som enkelte tydeligvis har trodd før... Her er det "lang lang rekke, ingen ut av rekken kjøre" som gjelder...

 

Håper på bra vær, og bra oppmøte :D

 

 

Noen andre her fra dette forumet som stiller?

*Har blitt en JapseJævel* :-D

'73 Datsun 160b

'97 Nissan Maxima

x- '89 Subaru E12

x- '85 Ford Scorpio 2.8 4x4 <--savner!

x- '86 Ford Scorpio 2.0

Link to comment
Share on other sites

Det presiseres at "kolonnekjøring" ikkje er noe KAPPLØP, som enkelte tydeligvis har trodd før... Her er det "lang lang rekke, ingen ut av rekken kjøre" som gjelder...

 

Håper på bra vær, og bra oppmøte :D

Noen andre her fra dette forumet som stiller?

 

StreetMeet kl 1900, Åsane Senter...

 

Cruising/Kolonnekjøring:

Vi kjører fra Åsane Senter kl. 2000, tar motorveien inn mot sentrum, vi kjører gjennom Fløyfjellstunnelen (IKKE Sandviken!!!) kommer ut med Bystasjonen, følger så vanlig rute gjennom byn, dvs. Fjøsangerveien (Bystasjonen), Strømgaten, Lars Hillesgate (Grieghallen), Christies gate (Festplassen), Strandgaten, Strandkaien, C. Sundtsgate og ender opp på Tollbodalmenningen/kaien.

At alle følger kolonnen og ikke kjører forbi hverandre hele tiden kan jeg bare oppfordre om, men jeg regner egentlig ikke med at alle følger dette...

 

bykart1.jpg

*Har blitt en JapseJævel* :-D

'73 Datsun 160b

'97 Nissan Maxima

x- '89 Subaru E12

x- '85 Ford Scorpio 2.8 4x4 <--savner!

x- '86 Ford Scorpio 2.0

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. Den er jo slgt for lenge siden den! :D Hehe.. Kjører Transporter nå :)

 

Har vel ikkje noe å si kass bil man kommer med,vel? :P :P

*Har blitt en JapseJævel* :-D

'73 Datsun 160b

'97 Nissan Maxima

x- '89 Subaru E12

x- '85 Ford Scorpio 2.8 4x4 <--savner!

x- '86 Ford Scorpio 2.0

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
Det presiseres at "kolonnekjøring" ikkje er noe KAPPLØP, som enkelte tydeligvis har trodd før... Her er det "lang lang rekke, ingen ut av rekken kjøre" som gjelder...

 

Håper på bra vær, og bra oppmøte :D

Noen andre her fra dette forumet som stiller?

 

hehe...var jo tydligvis noen som ikke skjønte dette da, og forårsaket kjedekolisjon i fløyfjellstunnellen!

 

http://www.bt.no/trafikk/article294807.ece

Edited by mr_doodee
Link to comment
Share on other sites

Det står da vitterlig at kollisjonen skjedde fordi noen bremset og andre ikke fikk det med seg?

Litt dumt å hinte om at det skjedde noe annet da?

 

 

http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/...php?topic=245.0

*Har blitt en JapseJævel* :-D

'73 Datsun 160b

'97 Nissan Maxima

x- '89 Subaru E12

x- '85 Ford Scorpio 2.8 4x4 <--savner!

x- '86 Ford Scorpio 2.0

Link to comment
Share on other sites

Latterlig.. Derfor holder vi oss unna slike treff. =) siden verken eg eller andre klarer å holde seg.

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Guest Thunder

Var nå alldeles ikke noe gale med treffet. Det var så bra som det overhode kunne bli. At noen krasjet på transportetappen mellom treffene er nå så som så. Men er folk klare for flere treff?

Link to comment
Share on other sites

Ja... Leste på evo.no, tror jeg det var, at det var tanker om ett "lukket" treff..?

Ideen er god den, men kanskje litt vanskelig å gjennomføre?

Anyway, så er jeg som sagt klar for ett treff til, jeg hadde jo ikke anledning til å være i Åsane på søndag som var. Kanksje like greit, kunne jo risikert å fått bilen ødelagt..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...