Jump to content

Scorpio Automatkasse


jcegeland

Recommended Posts

Ønsker å kjøpe en "A4LD" scorpio automatkasse.

helst på sørlandet og den må passe på en 2.8i.

ikke drømmepriser...

86 Scorpio 2.8i 4x4 GL (Prosjekt)

85 Scorpio 2.8i Ghia (Bruksbilen)

----------------------------------------

92 Scorpio 2.9 24v (Solgt), 86 Scorpio 2.0l CL Spesial Edition (Solgt)(Gamle Gobilen), 85 Scorpio 2.8i Ghia (RIP), 86 Scorpio 2.8i 4x4 GL (RIP)

Link to comment
Share on other sites

Guest Erik Braseth

Har en i trondheim. 4.gir virker ikke (røket bremsebånd?) og spyr ut olje ved belastning/varmgang (simerringer?). Fast og fin, kicker inn revers med en gang og fungerte ypperlig i alle andre gir

 

500,- må hentes (det inkluderer å bære den opp kjellertrappa, faenskapet er tungt)

Link to comment
Share on other sites

Har en i trondheim. 4.gir virker ikke (røket bremsebånd?) og spyr ut olje ved belastning/varmgang (simerringer?). Fast og fin, kicker inn revers med en gang og fungerte ypperlig i alle andre gir

 

500,- må hentes (det inkluderer å bære den opp kjellertrappa, faenskapet er tungt)

 

plasseringen din var litt dum for min del og er vel nok egentlig ikke intressert i ei "halv-defekt" kasse heller

men takker for svar :)

 

kassen min funker helt greit men lekker større mengder olje så det er derfor jeg ønsker å bytte :)

Edited by jcegeland

86 Scorpio 2.8i 4x4 GL (Prosjekt)

85 Scorpio 2.8i Ghia (Bruksbilen)

----------------------------------------

92 Scorpio 2.9 24v (Solgt), 86 Scorpio 2.0l CL Spesial Edition (Solgt)(Gamle Gobilen), 85 Scorpio 2.8i Ghia (RIP), 86 Scorpio 2.8i 4x4 GL (RIP)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...