laerdh Posted September 8, 2006 Posted September 8, 2006 (edited) Nå har jeg fått stramma fjæra, demontert bærearm og styrestag fra demperen osv, MEN så sitter den mutteren som holder demperen i motorrommet veldig godt fast. Har jo ikke sjans til å løsne den. Har spraya på med wd-40, tatt i alt jeg har maktet og klart, men bolten sviver bare rundt inni demperen. Jeg har selvfølgelig holdt bolten igjen med umbraco. Nå som det er lite spor igjen i mutteren, ser det heller dårlig ut, og jeg må muligens kappe eller splitte. Noen som har noen tips før jeg begynner med dette? Edited September 8, 2006 by laerdh '91 Sierra Sedan IST - Haltech E6X, Garrett T3, Gule dyser, 3" eksos, 3bar map - Ny motor på gang
D.Toft Posted September 8, 2006 Posted September 8, 2006 luftverktøy, løsne mutteren FØR du gjør noe annet, og FØR du løfter hjulene opp og så la den sitte igjen på noen gjenger, SÅ demonteret du det andre..
laerdh Posted September 8, 2006 Author Posted September 8, 2006 (edited) Takk for hjelp. Edited September 8, 2006 by laerdh '91 Sierra Sedan IST - Haltech E6X, Garrett T3, Gule dyser, 3" eksos, 3bar map - Ny motor på gang
Recommended Posts