Guest kjell ove_88 Posted September 9, 2006 Posted September 9, 2006 Har kjøpt ein vackum/økonomimåler på burtenpower, men eg finner ikje heilt ut kor eg skal feste den for at den skal fungere. Det var med eit T stykke og eit adapter med gjenger til å feste slangen i.Noken som kan hjelpe meg med dette?
LordSnick Posted September 9, 2006 Posted September 9, 2006 på innsuget ett sted? 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
Guest kjell ove_88 Posted September 9, 2006 Posted September 9, 2006 på innsuget ett sted? ja da trur eg og, men finne likso ikkje noken plass til det.
Guest xr4is Posted September 9, 2006 Posted September 9, 2006 Jeg har en nippel under på spjeldhuset på innsuget hvis det er luft måleren skal ha. Men det er ikke gjenger der...
Guest rsdan Posted September 10, 2006 Posted September 10, 2006 monterer du ikke denne likt som en turbotrykksmåler? er en nippel under bak gasspjeldet...
Robox Posted September 10, 2006 Posted September 10, 2006 bare å kutte en av vakuumslangene og sette inn t stykket der, så drar du slangen fra t stykket til måleren..
Recommended Posts