Guest rsdan Posted September 10, 2006 Posted September 10, 2006 (edited) 2 motorer selges, den ene har sitti bil og den andre er dele motor, selges pga plass mangel før vinteren... befinner seg ved lillestrøm. Bør hentes. Gi Bud! Daniel. Edited September 19, 2006 by rsdan
Guest Fosi_R Posted September 10, 2006 Posted September 10, 2006 HVA ER DET SOM SITTER PÅ DEN OHC DELEMOTOREN?ER DET BLOKKA MED STEMPLER, VEIV, RÅDER, TOPP MED INNMAT ELLER ER DET MYE SOM MANGLER
Guest rsdan Posted September 10, 2006 Posted September 10, 2006 Følger med ledningsett? Andreas nei, ikke ledningsnett, men er ledningene til dyser og følere, alt sitter på.. er bare koblet av ved stikkene på torpedoveggen...
Guest rsdan Posted September 10, 2006 Posted September 10, 2006 HVA ER DET SOM SITTER PÅ DEN OHC DELEMOTOREN?ER DET BLOKKA MED STEMPLER, VEIV, RÅDER, TOPP MED INNMAT ELLER ER DET MYE SOM MANGLER nesten komplett motor, motoren gikk i 5 min i jula, men så stoppet den så tok den ut av bilen, veit ikke helt hva som er glat men noe tenningsgreier, jeg har skrudd av termostat huset og sving hjulet. eller s er det egentlgi 2 komplette motorer. skal se om jeg klarer å ta bilder.
Guest rsdan Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 (edited) opps, den mangler fordeler og termostat hus... Edited September 20, 2006 by rsdan
RS2k Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 Ca hva skal du ha for de a?Hvis prisen er rett er jeg int. Andreas Andreas
Recommended Posts