Jump to content

Noen som har vært borti denne forsterkeren


Guest Unge_Lafton

Recommended Posts

Guest mondeoman
Noen som har vert borti I-soamp forsterkeren som er til å blugges rett i iso kontaktene til spilleren?

 

Link: http://www.i-sotec.com/pdf/ahi_07_04_036.pdf

 

Har ikke vært borti en slik forsterker før, men har vanskeligheter med å tro at en får så mye effekt av den, da den ikke har større strømforsyning. Denne bruker jo det originale ledningsnettet til bilen, og det er ikke akkurat dimensjonert for så mye strømtilførsel på de fleste bilene... :blink:

Håper dette hjalp litt.. :)

 

Jeg personlig ville ha satset på noe litt større og sterkere... :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest groundzero_lover

virker praktisk for de som ikke vil legge kabler og det, er sikkert ok lyd, men eg ville gått for en annen type som benytter phonokabler, strømkabel fra batteriet, da dette gir et betraktelig bedre lydbilde..

Link to comment
Share on other sites

denne forsterkeren er på 4x52 watt maks og 26 rms ved 13,8 volt, skjønner egentlig ikke helt poenget med denne.. du får cd spillere med mye kraftigere innebygd forsterker og mest sannsynlig bedre lydkvalitet enn dette.. :rolleyes: hvis noen absolutt skal beholde den gamle kassettspilleren på 2x4 watt, men vil ha litt mer å gå på er det sikkert greit nok, men hadde nok heller satset på en ny cd spiller med kraftigere forsterkerdel enn denne og mest sannsynlig billigere enn denne også.. noen som vet prisen? :lol:

Edited by Robox
Link to comment
Share on other sites

Prisen på denne forsterkeren fra Iso-tec er ca 2000,- + overgangsadapter. Vurderte faktisk en selv en stund men kom til at det ikke var noen god løsning hvis man ikke absolutt må ha orginalspilleren pga. utseende etc.

Løsningen min som jeg også er veldig godt fornøyd med selv om effekten egentlig ikke er så høy ble å benytte en spiller fra Pioneer med Direct Subdrive. På denne måten koblet jeg det slik at jeg nå driver alle 4 høyttalerene i dørene + et passivt bassrør fra Pioneer. Dette bassrøret har en følsomhet på 106 Db så selv med beskjeden effekt som det tross alt er i en cd-spiller så spiller dette faktisk forholdsvis høyt og dypt.

 

Jeg har forøvrig en 2000 mod. Mondeo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...