Tommelom Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 Hehe... Ja, nei, det programmet er ikke akkurat vanskelig.. [-] 98 BMW 520 IA [x] 90 Sierra 2.0 DOHC <--- Prosjekt [x] 85 Nissan Micra 1.0
tuszi Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 `gutter lær dere video vegas der kan du mikse å trikse så mye du hæller å orker nesten
351RS Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 Ja hær ser det ut som dere koser dåkk skikkeli,kuul film.litt misunneli no.. Ja hallo ja. Joda det var skikkeli moro, men det blir vel litt for langt for deg, Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/
turboole Posted September 22, 2006 Posted September 22, 2006 hehe..joda blir nok i lengste lage for å være med på det ja,får nøye meg med fine filmklipp..
Guest Kristian Posted September 23, 2006 Posted September 23, 2006 Her er et par bilder til. Er ikke mange bildene jeg redigerte, mange av dem hadde alt for kjedelige vinkler ol. Men her er et par: Et par av Sierra4x4 sin velholdte vogn Mr. Ronny slik vi pleier å se han, i høy fart På tur til å gå galt Ble litt for bred den der altså Ronny Et par andre som ga det de hadde og litt til
Curb Posted September 24, 2006 Author Posted September 24, 2006 Pene bilder. Spesielt stilig med det bilde like før evoen tar et lite hopp.. slauk photo
Recommended Posts