Jump to content

Fmcn's Autoslalom Sept. 2006


Curb

Recommended Posts

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hohoho.

nå er jeg vell hjemme. hehe skrutrekkern var fin den. hadde 3 og 4 gir oppat! og plutseli ved hamar så avangserte jeg så jeg till ogmed fikk 5 gir å gitt.

hehe var litt kjett i kryssa men,. har tatt noen bilder vi å som vi kommer til å legge ut i morgen,,, gleder meg til det kommer noen filmer og!!

meget bra treff detta da! fikk kjørt mye å det var mye sver kjøring å!

 

tusen takk for låne av trekker stian (tror jeg at jeg fanga opp)?

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

 

~Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

Ja, enig skikkeli moro. Bra du kom deg hjem. Du hørte hva jeg sa : ny girspak blir i herda stål !!

 

 

Bare hyggelig du :) Godt å høre at du kom deg hjem. Håper du får fiksa kassa snart. Du skal ha for innsatsen utpå banen hvertfall ;)

 

 

 

hehe, joda. nå er girspaken på plass igjen !

 

var konstuksjons feil hehe, hadde brukt forlite strøm første gangen jeg sveiste shortchiften.

men nå rykern ikke mere denne delen, !! :closedeyes:

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

 

~Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

Jøss, det var kjapt lagt ut. Kjempefine bilder, endelig litt actionbilder av kjerra. Hyggeli å prate med deg, forresten.

 

Veldig hyggelig å prate med deg også, takk for kommentar på bildene

 

hohoho.

nå er jeg vell hjemme. hehe skrutrekkern var fin den. hadde 3 og 4 gir oppat! og plutseli ved hamar så avangserte jeg så jeg till ogmed fikk 5 gir å gitt.

hehe var litt kjett i kryssa men,. har tatt noen bilder vi å som vi kommer til å legge ut i morgen,,, gleder meg til det kommer noen filmer og!!

meget bra treff detta da! fikk kjørt mye å det var mye sver kjøring å!

 

tusen takk for låne av trekker stian (tror jeg at jeg fanga opp)?

 

Knallbra at du kom deg helt hjem, synd det med girstanga

Link to comment
Share on other sites

Her er Videoen til Tommelom Autoslalom 16.09.06 :D

 

 

Råaste filmen jeg har sett. Jeg forguder deg. Dritdra filma, å kul musikk. Det virka som du likte bilen, ja, men sånn skal det være. ***** moro å høre bilen min utvendig fra, å må si meg veldi fornøyd med lyden, å så heller ikke ut som den krenga mye. You just made my day. Har tenkt å legge ut inboard filminga mi, men det blir vel for de litt spesiellt interreserte, he-he. Jeg kommer til å gå på skyer resten av dagen.

Link to comment
Share on other sites

Råaste filmen jeg har sett. Jeg forguder deg. Dritdra filma, å kul musikk. Det virka som du likte bilen, ja, men sånn skal det være. ***** moro å høre bilen min utvendig fra, å må si meg veldi fornøyd med lyden, å så heller ikke ut som den krenga mye. You just made my day. Har tenkt å legge ut inboard filminga mi, men det blir vel for de litt spesiellt interreserte, he-he. Jeg kommer til å gå på skyer resten av dagen.

 

Sier meg helt enig i at den filmen var bra, er det noen måte å få lastet den ned til pc?

Link to comment
Share on other sites

Jeg måtte forte meg å lage den før jeg skulle på jobb, så den ble ikke så fancy... :P Men ja, jeg likte bilen din, og det var GROM lyd i den! Så du ble filma nesten hver gang.. Hehe...

 

Curb: Hvis du vil ha filmen kan den jo alltids sendes over msn...

Edited by Tommelom

[-] 98 BMW 520 IA

[x] 90 Sierra 2.0 DOHC <--- Prosjekt

[x] 85 Nissan Micra 1.0

Link to comment
Share on other sites

her er et par bilder av sierran om dagen!

fguldtdriv.jpg

 

mp2.jpg

 

åså site runde, siste heet. : full ned bremsin ned mot "snu plassen " i enda av bana, , fikk lirkan i første, og full **** til sperra å skulle knakken i andre så var det ett lite tinkk, å stanga ble som en rød glødene kniv i en smørrask. fikk trilla bien av bana og rivi av noe deksel og mansjetter så fant vi jo fort utav hva som knakk . :D

knektspak.jpg

 

he he så med litt reodor felgen innspirert tenking så fikk jeg en skru trekker av sierra4x4 og røska ut en ledningstump ut av dasjen på sierran . litt hit og dit. justering opp og ned, valla, den perfekte gir-trekkern! B) knektspak2.jpg.

 

men med litt redusert bruksområde, fant i starten 3 og 4 gir, og jammen , så dukka det 5 grie inn når jeg nerma meg brummendala! hehe ikke noe kurrant by bil dette nå nei.

 

Bilderfrafordtreffet058.jpg

 

men med litt god lyd demping og et stort smil midt i hodeskallen, tusla jeg å forden rett hjem uten å klage..

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

 

~Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...