Jump to content

Effekt anlegg mk1

Recommended Posts

Posted

Hei er ny her, men har vert mange ganger innom og tittet :) og på mandagen skal jeg kjøpe meg en Mk1 2.0 zetec mondeo, freeway edition...

saken er den at potta er øddelagt derfor kunne jeg tenkt og kjøpe meg effekt anlegg når jeg først skal kjøpe meg ny, men har orginal bakfanger så kan ikke ha den med en potte på hver side, er det noen som har sett noe annet effekt anlegg??

Posted

simons sine effektanlegg kan du velge om du vil ha 1 eller 2 bakpotter, 2 koster logisk nok bittelitt mer.

=)

Posted
simons sine effektanlegg kan du velge om du vil ha 1 eller 2 bakpotter, 2 koster logisk nok bittelitt mer.

=)

takker :wub: har noen som har internett adresse??

Posted
takker :wub: har noen som har internett adresse??

Jeg mener å huske at Mekonomen fører Simons til Mondeo.

Posted
Hei er ny her, men har vert mange ganger innom og tittet :) og på mandagen skal jeg kjøpe meg en Mk1 2.0 zetec mondeo, freeway edition...

saken er den at potta er øddelagt derfor kunne jeg tenkt og kjøpe meg effekt anlegg når jeg først skal kjøpe meg ny, men har orginal bakfanger så kan ikke ha den med en potte på hver side, er det noen som har sett noe annet effekt anlegg??

Heisan!

Kan i same slengen gratulere dæ med mondeo! ;) hehe.

Mene erke no prob med dobbel eksos på orginal fanger! He det på min. ;) mene tru æ mangla den nederste delen da. mene kan du ikke bare mode fangeren lit? Er mye finere med to! ;) Mene vente den nye RS fangeren i posten hvilken som helst dag nå! :D

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Posted
Heisan!

Kan i same slengen gratulere dæ med mondeo! ;) hehe.

Mene erke no prob med dobbel eksos på orginal fanger! He det på min. ;) mene tru æ mangla den nederste delen da. mene kan du ikke bare mode fangeren lit? Er mye finere med to! ;) Mene vente den nye RS fangeren i posten hvilken som helst dag nå! :D

Takker :) eller kjøper den ikke før i morgen da....

har du et bilde av bilen din bak?? hmm, jeg må nesten ha 2stk da :D

har vurdet RSbakfanger men har ikke råd enda, blir med tiden;)

Posted

det er fult mulig med 2 bakpotter på org fanger, det er en innforing på andre siden som du relativt lett slår eller skjærer ut.

Posted

Se her.

Fangeren he sege lit! :( ein av grunan te at an bytes. men er det eneste som ikke er RS! :(

Eksos.jpg

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Posted
men er det eneste som ikke er RS! :(

Og vinga og felgene :P

Posted

Mekonomen selger ikke komplett Simons til Mondeo, det du evt. kan gjøre er å finne delenr. fra simons på alle delene til mondeo, og bestille dem via mekonomen, så må du sveise resten selv <_< ..

Har vært innom mekonomen og spurt selv

Posted
Se her.

Fangeren he sege lit! :( ein av grunan te at an bytes. men er det eneste som ikke er RS! :(

Eksos.jpg

har sett alt jeg trenger og se :D :wub:

Posted (edited)
Og vinga og felgene :P

:P bagateler!!! :P hehe

vet, vingen iritere mæ. men he ikke rå te den i år! :( Kommer! ^_^

Men felgan gide æ ikke gjør no med! Tyke an passe OZ! :P

har sett alt jeg trenger og se :D :wub:

Hørtes bra ut! :D hehe

Edited by Konsmo

-=Volvo 240 GL=-