Peder`n Posted September 18, 2006 Posted September 18, 2006 Hvor kan man kjøpe clutch til sierra DOHC...sånn uten at jeg skal dra på ford liksom....Er snakk om en orginal en...ikke noe paddle eller sinter.... Fettern til Fruen har kjøpt seg stasjonsvogn....men clutchen bør byttes så fort som mulig....den slurer veldig... Peder
Guest sierra2icls Posted September 18, 2006 Posted September 18, 2006 clutch og brems overhaler den for deg
Peder`n Posted September 18, 2006 Author Posted September 18, 2006 (edited) Det der var intressant...må ta meg en tur innom der....Men jeg har kjøpt clutch til fetterbilen....raske kontakter!! På den annen side trenger jeg sikkert litt kraftigere clutch til prosjektet mitt....På FACE sine sider reklamerte dem med en "is-turbo clutch"...men jeg fikk aldri noe svar på hvor mye den kom til å koste...Noen som vet? Peder Edited September 18, 2006 by Peder`n
Peder`n Posted September 18, 2006 Author Posted September 18, 2006 My Bad!...Har ikke vært inne på den siden på en stund....2500 ja....skal tåle litt da....men jeg får spørre litt på clutch og brems a/s....kanskje dem har noe alternativ...noe tanks-clutch trenger jeg jo ikke men....kanskje jeg ikke trenger noe forsterkning i det hele tatt....legger det på is intill videre jeg... Peder
morty999 Posted September 18, 2006 Posted September 18, 2006 cluch og brems lager en lamel til deg for 1800 kr.. 4 pad sinter
Guest toreandre Posted September 18, 2006 Posted September 18, 2006 cluch og brems lager en lamel til deg for 1800 kr.. 4 pad sinterhvor mye tåler denne?
morty999 Posted September 18, 2006 Posted September 18, 2006 nok iforhold til en is motor klarer... jeg lada 1,7 på min..
Recommended Posts