Guest ace Posted June 22, 2004 Share Posted June 22, 2004 Idag er det den 22.Juni og ingen har kommet med noen resultater enda.Husker for en tid siden av be-4-you hadde bremsing, der var det heller ikke mye resultater man fikk vite om i ettertid. Fra spøk til revolver: Gikk bilene så dårlig at alle som var tilstede avtalte at dette skal man ikke snakke om? heheNoe alla "FastFord" bladet, når de tester biler:Claimed output: 450HKModifications: everything, stage xvxiii++Operators comment: 270HK ( bilde av stempel og råde ).Drivers comment: The car did 450HK last week on the DYNO ;-) Så dersom noen bremset sin Cosworth, og har informasjon om oppsett og hva det gav,hadde det vært interressant for de fleste her vil jeg tippe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ywater Posted June 22, 2004 Share Posted June 22, 2004 Jeg var der for å kikke(Min er bremset og justert der tidligere i år) og tror nok det var endel som ble skuffet Rullene til øyvind er temmelige nøyaktige.var vel ett par som kom over 300(den ene fikk 430) eller så var vel noen som kom tett på 300 og noen under. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted June 23, 2004 Share Posted June 23, 2004 Var også der for og se . Tror mange har "mange" hester på stallen ..Men det er bestandig "noe" som ikke stemer den dagen ................. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSCoz Posted June 23, 2004 Share Posted June 23, 2004 jeg kan da legge ut: Org motor med chip, grønne,3bar map, 500ic. Forøvrig org luftfilterbox 299hk på 5615o/min420nm på 3635o/min Så nå blir det lett porting og 2wd manifoil og kaaanskje ett åpent filter.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sedan Posted July 17, 2004 Share Posted July 17, 2004 Noen var vel helt nede i 250hk hvis ikke jeg så helt feil! Mitt prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristian Posted July 17, 2004 Share Posted July 17, 2004 Jeg har all info av dem som bremsa den dagen, å dette vil etterhvert dukke opp på denne sida, kan ikke love når, men det kommer... Vi hadde alt fra 100hk og opp til 430hk i den jenspeed sadanen, å vi nådde hele 1044Nm i oljebrenneren til madsen!!! Er Glad øyvind kom selv, får hadde ikke han dukka opp hadde vi gått glipp av den bilen oppe på rulla!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.cossie Posted July 17, 2004 Share Posted July 17, 2004 Noen som har noe spec på den jenspeed sedanen el?? -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted July 17, 2004 Share Posted July 17, 2004 Noen som har noe spec på den jenspeed sedanen el?? Ja, sånn ca Orginale kammer, turbonetics steg 5 (KRB turbo) Org. innsug, grå dyser osv.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC Posted July 19, 2004 Share Posted July 19, 2004 Noen som har noen bilder av denne sedanen da?? eller fra hele bremsinga.Hva slags bil er "oljebrenneren"? RS 500 Cosworth edition Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.cossie Posted July 19, 2004 Share Posted July 19, 2004 Noen som har noe spec på den jenspeed sedanen el??Ja, sånn ca Orginale kammer, turbonetics steg 5 (KRB turbo) Org. innsug, grå dyser osv.... HMM..Bra det da,430gamp med det oppsettet ! -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts