Guest eirikXR2 Posted September 23, 2006 Posted September 23, 2006 Hei! Da var tiden inne for å forlate fiestaen min. Bilen har stått inne i garasje det siste året og har gått 206` km. Mangler det aller siste for å bli godkjent, og det har ikke jeg tid til ettersom jeg er 2000km vekke fra bilen. Ting som er byttet og gjort er: - alle bremserør.- toppakning.- Framdempere- Helt nye skiver framme(ventilerte)- Så godt som rustfri. Ting som er igjen: - Feste eksosanlegg- Små fester helt bak for bremserør.- Eu- godkj. Bilen selges billig, og det er bare å ta kontakt. Ber dere da ta kontakt på mail, ettersom mobil er no go i militæret;) eirikpihl@gmail.com Mvh, Eirik Pihlstrøm Flere bilder kommer.
Guest eirikXR2 Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 Ingen som vil ha seg et ypperlig lite vinterprosjekt? Bilen befinner seg litt utenfor bergen, hadde tenkt meg en 7000 for den. Sitter også i splitter ny alu radiator.
JHS Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 Hadde jeg ikke brukt så mye på Cosworthen akkurat nå så... Kunne tenkt meg en XR2 til. Hva skal til for EU godkjenning da..? Er den kjørbar nå?
Guest eirikXR2 Posted September 29, 2006 Posted September 29, 2006 Hei du! Jada den er kjørbar, må bare montere eksos og feste bremse og drivstoffrør skikkelig under. Har ikke vært på eu- godkj. på 3 år nå.. tror det skulle være rimelig greit å få den igjennom. Kontakt på mail eller tlf hvis intr., så kan jeg ordne flere bilder. Mvh Eirik Pihlstrøm
Recommended Posts