Jump to content

Recommended Posts

Posted

Driver å vurderer en Fiesta 1,4 fun som står i Oslo! Siden jeg bor i Bergen, og bilen befinner seg i Oslo, så er det ett stykke å reise bare for å se.

Derfor så tenkte jeg kanskje det var noen som jobbet hos ford som hadde mulighet til å prøve å snuse opp evt historikk på denne bilen. Han påsåtår det er eneiers bil, og at alle reparasjoner (dvs bytte av slitedeler) er gjort på merkeverksted.

Regnr er NE 68512 Det jeg hovedsaklig er nyskjerrig på, er om den har vært kollisjonsskada eller noe i den dur.

Har vært i kontakt med eier, og fått en del info. Han er nå i Italia, så det er litt vanskelig å få fatt i han denne uken. Derfor tenkte jeg å snuse litt selv. Viss ikke denne tråden bringer noe positivt med seg, så får jeg heller spørre han hvor bilen er kjøpt ny. :mellow:

Har vært i kontakt med en rekke Ford forhandlere i grenlandsregionen, uten hell..hos sistemann så skjønte de ikke hva jeg ville ha sånn info etter.. :rolleyes: :unsure:

Posted

Du kan jo ringe Biltilsynet, å be om å få snakke med "sentralt register" , det er de som har eier-info, bil-info o.l på alle bilene. der kan du opplyse regnummer og iallefall få se om han er den eneste som har eid bilen. Men du får jo ikke sett om reperasjoner faktisk er utført da. Men et skritt på veien kommer du kanskje.

Posted

Hvis du stikker innom ditt lokale lennsmannskontor / politikammer, vil du få full eierhistorikk, du får vite hvis den er stjålet, og hvis den har vært skadet.

Posted

Oki! Takk for tipset. Har faktisk ikke tenkt på polisen i dette tilfellet.:) Skal også ringe BT i morgen, og høre om de har noe på bilen...

Posted

Går ann å ringe BT, men fraråder deg å ringe.

"Du er nr. 78 i køen"

Og, når du endelig når igjennom, er folka så sure og jævlige som ****.