Jump to content

87 3 dørs Sierra IST selges!


r0y

Recommended Posts

Hei, jeg har en 3 dørs med IST motor som jeg ikke har tid til litt info:

 

91 motor med 8.5 i komp, cosworth turbo, intercooler, 4 ekstra dyser, trykkbryter, tenningsforskyver, cosworth bensin trykksreg. olje og bensintrykk måler i motorrommet, 2 vingebil recaro, v6 understell komplett powerflex forann og bak samt sperre, gulekoni, jamex senskesett, ebc skiver forann og bak (de forann er det kast i) dekk, tja utslitte bakdekk? :) kan få med noen 15" med breikant uten dekk, når det kommer til rust så er det ikke så ille. inni bilen så har jeg ekstern turteller med shiftlight, vann temp,olje trykk og temp, air/fuel,turbo trykk.

 

Jeg har kun brukt bilen 1 uke med turbo med 0.6 i trykk, så jeg har ikke hatt den ihjæl, ble stoppa i teknisk så jeg har bygd bilen tilbake til orginalt for å vise den, det gjenstår vel ikke mye arbeid for å vise den. Men jeg har ikke tid om dagen til å få den ferdig samt jeg har ikke betalt årsavgifta siden jeg mista skilta, også er det vel 1100 kr for å få ut skilta.

 

Bilen kan ses i jessheim området. PM om det er noe mer du lurer på. Jeg skal ha 15000 for den og nei jeg selger ikke kun motor.

Link to comment
Share on other sites

Flaks jeg tok bilder av motorrommet, er ikke no flink til å ta bilder, men tok da biltilsynet avskiltet meg siden de også fløy rundt med digi cam

 

Sitat fra biltilsynet: "ka du synes opp dette her" <- med ekkel dialekt, mitt svar "hva jeg synes om det? Nei jeg synes det er drit kult jeg!"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...