Jump to content

Kalipper stempel

Recommended Posts

Posted

Jeg trenger et kalipper stempel til doch sedan 92 modell, er til bremsene forran, eventuelt kjøpe hele kalipperen til en billig penge <_<

må være i nærheten av oslo, akershus...

Posted (edited)
240 mm skive eller 260?

hvilken side?

er stanndard skiver såå er vel 240? målte og var på 235 faktisk :P haha..

venstre side egentlig men trenger kun stempelet så spiller engentlig ingen rolle.

Edited by Michal
Posted
har kaliper du kan få kjøp.. både 240 og 260.. så finn ut det...

målte og den var på 235...

men hva hadde du tenkt av pris for skal du ha mye drar jeg bare på dynga og peller ut stempelet selv og da blir det gratis :P ...

Posted
målte og den var på 235...

men hva hadde du tenkt av pris for skal du ha mye drar jeg bare på dynga og peller ut stempelet selv og da blir det gratis :P ...

stand er det på kalipperen a? helt vanlig tatt av en gammel sierra? eller er de renset og glass/sand blåst eller "kokt"..

Posted
de ligger på loftet.. kan putte den i delekokern på jobb vist du skal ha de.. tja 150 spenn el no? for hele greia

Hmmm.. har du til begge sider da? blir det bra når man kjører de gjennom delekokeren eller? sånn med tanke på å lakkere de? hvis de blir rene nok til å lakkere så kunne jeg egentlig tenkt meg begge for 300 hvis du har?

Posted
240mm så har jeg begge ja... ;) kan putte de i kokern... bor du henne da?

bær vell sandblåse de for å lakkere.. event glassblåse

hadde bare linjal akkuratt nå men målte de og de var 23.5 cm så da er det 240 skivene..

bor i ski, 30 min unna oslo rettning øst..

tar begge for 300? så koker du de først, og da er de komplette? :blush: bare å sette på? utenom pakkningene da selvfølgelig hvis du ikke har de også da..

Posted

kalipern er komplett.. med klosser og trur jeg.. som er så si nye.. hehe

blir å koke de til mandag da.. har koker på jkobben bare...

ellers kan du få de for 250 idag.. ;) skal til lørenskog etterpå... så kan vi møtes der

Posted
kalipern er komplett.. med klosser og trur jeg.. som er så si nye.. hehe

blir å koke de til mandag da.. har koker på jkobben bare...

ellers kan du få de for 250 idag.. ;) skal til lørenskog etterpå... så kan vi møtes der

er ikke noe hast så kjør de i kokeren du så kan vi avtales nærmere om henting?

Posted
jupp... okay.. ;)

EDIT: jobber på alnabru så blir der isåfall... ;) eller noe sånt

det er bra! da slipper jeg bommen 2 ganger :P hehe.. sender deg pm i morgen eller mandag.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...