scorpiocossie Posted October 7, 2006 Posted October 7, 2006 Noen her som har skiftet de foringene som står mellom balansestaget og opphengsarm foran?? Hvordan i helv....! får man faenskapet i sammen igjen?? Det er såpass til spenn i staget, at hvis jeg monterer opphengsarmen på plass i karosseriet først, så får jeg ikke montert staget i armen, og omvendt. Noen ideer eller linker der det står hvordan det skal gjøres??
Guest Waterwolf Posted October 7, 2006 Posted October 7, 2006 Noen her som har skiftet de foringene som står mellom balansestaget og opphengsarm foran?? Hvordan i helv....! får man faenskapet i sammen igjen?? Det er såpass til spenn i staget, at hvis jeg monterer opphengsarmen på plass i karosseriet først, så får jeg ikke montert staget i armen, og omvendt. Noen ideer eller linker der det står hvordan det skal gjøres??Bruk Fjærstrammere På demperfjæra forran
twin turbo Posted October 7, 2006 Posted October 7, 2006 eg bruker som regel jekke stropper da setter du i skrua på aine sida så er det barre å jekke det sammen med stroppa. feste eine på travers så den andre rund stabstaget inne ved lenkarmforingen trehjulsykel
Recommended Posts