Jump to content

Sierra selges i deler


Cossiman

Recommended Posts

Skal kjøpe meg ny bil, men må finansiere den med delesalg av sierran, men det vil kun skje salg vis jeg for mange nok kjøpere .

 

INFO:

 

Mod: Sierra .

Årsmodel: 88 bygga om til 92 .

Farge: Rød .

Motor : Dohc (bruker ikke vann eller olje, går bra gått ca 130 tusen nylig bytta toppakning og kjedestrammer og alle pakninger i toppen og insug/eksos, nytt exsosanlegg i mai i år .

Intriør : 92, litt slitt fører stol (ikke hull) ellers bra .

Ekstriør : 88 hele og greie fangere men ikke lys i front fanger rust i dører forran bak er de bra .

Girkasse og drivlinje/undrestell : helt org, IS diff(392), servotannstag, nye bremser forran og bak nytt mai i år, MT75 kasse(litt dårlig syncring på 2.gir) men helt fin å gire med bare skraper litt når man brå river fra 1st til 2nd gir

Bil: kmstand 194564 en topp bil å kjøre :D er i daglig drift, bilen går i østfold/fredrikstad

 

Priser : Jeg ønsker BUD men ikke skambud, vis flere byr på samme del blir det satt en dato og klokkeslett for deadline men vis det tikker inn et bud mindre enn 10 før deadline blir deadline forlenget med 30min

 

 

Og husk godt på en ting dette er en salgstråd og IKKE en diskusjons tråd derfor ikke masse prat om hvor dårlig/dyrt/etc tingene er, er du ikke interisert i å kjøpe så ikke post . forstått ???

 

 

HAPPY BIDDING :D

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

Ca pris for motoren?Gjerne ferdig isatt min siden jeg aldri har byttet noen motor før!

4500 ferdig satt i din, vis du har dohc motor i bilen din nå

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

Er intresert i dashborde klomplett. og kassa

det glemte jeg å skrive dashbordet er ikke tilsalgs, kassa kan få for 750

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

er plass til 4 ja men selve plata med brytere har jeg ikke bare den som plata sitter på, den rundt girstanga 50 kr vis jeg selger da ;)

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...